چرا (ساخت ایران) خراب شد؟!!
 
درباره وبلاگ


بنام خدا و سلام ؛ این سایت را تقدیم میکنم به تمامی هنر دوستان. هدفم: از ایجاد این سایت یجا جمع شدن هنرمندان و هنردوستان عزیز ست.و خبرهای هنری می باشد. کسایی که علاقه دارند میتوانند در خبرنامه عضو شوند و هرروز از مطالب داغ باخبر شوند. و کسایی هم که علاقه به نوشتن دارند می تونند در قسمت پایین گزینه ثبت نام را بزنند و فرم را پرکرده و عضو سایت شوند و در نوشتن و مطالب داغ با نام خودشان منو همراهی کنند. در صورت سوال یا انتقاد پیشنهاداتون می توانید:نظرات سازندتونو ارسال کنید رسیدگی میکنم.سپاس
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 24251
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



ورود خروج
خــــبرهای داغ سینـــما و موسیقی
Bivafa Va Mehrab
دو شنبه 10 مهر 1386برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : مهراب عالمی

بهنام تشکر: دیگر به این شکل کار نخواهم کردبهنام تشکر که بعد از بازی در مجموعه «ساختمان پزشکان» توانست اعتماد مخاطبان تلویزیونی را جلب کند، یکی از بازیگران این مجموعه است که در تایید نظر دوستانش می گوید: «من هم با نظر دوستانم کاملا موافقم و به شدت این حرف را تکرار می کنم. فیلمنامه قرار بود به سمتی دیگر برود اما وسط ماجرا در گیرودار عوض شدن نویسنده همه چیز تغییر کرد و در ادامه آنطور که باید و شاید کار پیش نرفت.»

تشکر در توضیح این مطلب اضافه کرد: «بعد از گذشت چند روز از کار، طی صحبتی که کارگردان با بازیگران داشت به شور رسیدیم و در نتیجه برای همه مشخص شد که قرار است به کدام سمت پیش برویم. با تمام این اوصاف با توجه به اینکه اول کار من با فیلمنامه محکمتری مواجه بودم، فکر می کنم لطیفی با در دست داشتن یک فیلمنامه ناقص توانست کار را جمع و جور کند.»

تشکر در پاسخ به اینکه چرا با وجود این چینش باز هم در دیالوگ ها و پررنگ نشان دادن نقش گلزار غلو شده، اظهار کرد: «این را باید از تهیه کننده پرسید اما نباید از نظر دور داشت که گلزار هنوز تماشاگران خودش را دارد و مردم شاید به خاطر او این مجموعه را خریداری کنند.»

بهاره رهنما: من نجات یافته بودمبهاره رهنما انگار تنها کسی است که از این بحبوحه نقش، جان سالم به در برده است. او ضمن اینکه حرف های همبازی هایش را تایید می کند، می گوید: «نقش من تنها در 5 قسمت اول کار بود و من از اول با همان فیلمنامه نوشته شده روبرو بودم و می دانستم که باید چه نقشی را بازی کنم. البته اگر غیر از این بود، اصلا آن را قبول نمی کردم چون تجربه ثابت کرده کاراکتری که قرار است بعدا معلوم شود که چه مختصاتی دارد، هیچ وقت خوب از آب در نمی آید. بازی من باید بر اساس فیلمنامه ای باشد که به آن احاطه و تسلط کافی داشته باشم و خوشبختانه در این مجموعه خشایار الوند قبلا نقش مرا کامل نوشته بود. فکر می کنم در این پروژه من تنها نقش نجات یافته بودم که درگیر تنش و دغدغه های ادامه کار نشد. زمانی که بازی در این سریال به من پیشنهاد شد من درگیر تمرین های تئاترم بودم و از اول به آقای لطیفی گفتم که نمی توانم به خارج از کشور بیایم. به همین خاطر در 5 قسمت اول، کار من تمام شد و نجات یافته لقب گرفتم

امین حیایی: فقط به فروش فکر می کردندامین حیایی که شاید بیش از هر بازیگر دیگری در کنار محمدرضا گلزار ایفای نقش کرده این بار خیلی از حضورش در این کار راضی نیست. جالب اینکه او یکی از نقش های اصلی کار را عهده دار است اما انگار خیلی هم خودش رضایتی ندارد.

او ضمن اشاره به رغبتش برای بازی نقش «غلامحسین» از حس نارضایتی اش در اواخر کار گفت. او در مصاحبه با ما گفته بود: «اواخر فیلمبرداری «ساخت ایران» احساس کردم دارم آسیب می بینم. چون کار زیاد بود و همه فقط به فروش فیلم فکر می کردند. به همین خاطر بخش هنری کار تقریبا نادیده گرفته شد. بازی ها آنطور که باید پیش نمی رفت و اتفاق هایی که ما امیدوار بودیم بیفتد، دیگر نیفتاد.»

فرهاد اصلانی: از کلیت کار رضایت ندارمفرهاد اصلانی بازیگر نقش باقری در «ساخت ایران» که بعد از حضور موفقش در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر همه منتظر بودند ببینند در این مجموعه چگونه ظاهر خواهد شد، انگار دل خوشی از این تجربه ندارد.

او درباره نقشش به شبکه ایران گفته بود: «کار من در این مجموعه در اردیبهشت ماه تمام شد. اما توزیع فصل اول این مجموعه همچنان ادامه دارد. از کلیت کار رضایت ندارم و اطلاعی هم از اینکه آیا این کار بناست ادامه یابد یا خیر ندارم. من زودتر از همه کارم در این مجموعه تمام شد. طی حضور در این پروژه کوشیدم اجرای متفاوتی داشته باشم و بازی خوبی ارائه دهم اما حاصل کار چنان که باید نشد.»

از این به بعد تا فیلمنامه را کامل نخوانم بازی نمی کنمبهنام تشکر درباره مهمترین تجربه ای که بعد از بازی در این سریال به دست آورده می گوید: «از این به بعد هر فیلمنامه ای که به دستم برسد، از اول تا قسمت آخر می خوانم و بعد بازی می کنم. دیگر به این شکل که اول شروع کنیم، بعدا ببینیم چه می شود، کار نخواهم کرد. در آینده اگر باز هم چنین کاری را قبول کنم، حتما با دوستان نویسنده ای خواهد بود که قبلا با آنها کار کرده ام و به آنها اعتماد دارم. افرادی مثل محراب و پیمان قاسم خانی یا خشایار الوند که واقعا نقش را برای همان بازیگر می نویسند.»

بازیگر نقش دکتر کوروش افشار جم در سریال «ساخت ایران» ادامه می دهد: «فیلمنامه بعد از این حرف اول من است و به شدت معتقدم نقش باید عین فیلمنامه پیش برود. به نظر من وسعت حضور مهم نیست. درست بودن حضور در یک فیلم مهمتر است. البته من به تهیه کنندگان حق می دهم که به فکر فروش باشند ولی همیشه هم این حق را برای آنها قائل نیستم. مردم وقتی به من می گویند «دکتر یک دفعه کجا رفت» و من جوابی برایشان ندارم، جزو همین وقت هاست!»


نظرات شما عزیزان:

دل نوشته
ساعت0:05---11 مهر 1391
پاسخ:حتما دوست عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: